tilbakeblikk på 2016 pt. 2

God morgen dere! Jeg tok meg litt fri i går. Hadde en forferdelig natt, natt til lørdag.. Jeg lå våken til syv om morgenen, fikk ikke sove! Til helvette med det nyttårsløftet også! Haha :-) Neida, jeg skal ta meg sammen fra nå av. Må ikke lykkes med en gang og jeg kommer nok ikke til å gi meg før jeg har klart det. Legge meg til riktig tid. Barn klarer det jo, hvorfor ikke jeg.. :-P hmm...

I går hadde vi en skikkelig rehab-lørdag og jeg elsker slike dager. Ingen pc, jobb, sminke, avtaler, gift osv. Vi stod opp, spiste ren og god frokost, gikk en laaaaang tur i solen, tok 20 min solarium (noe jeg ikke har gjort på 2 år) også gikk vi hjem å laget middag sammen. Vi tok en tidlig kveld men vi rakk å se en film jeg skal anbefale senere til dere :-)

Også.. Nå skal jeg videre på "tilbakeblikk på 2016". Jeg lovte dere å oppsummere og her er andre del!

I mai var vi sykt aktive med både avtaler og trening. Vi var med på alt. Både koselig familietid på begge sider, men også sosialt med venner hit og dit. Vi var på festival i Tvedestrand, hadde onkelbarna på besøk en liten helg, vi var i Bergen å feiret 17 mai også så vi slutt resultatet på episoden vår som kommer nå snart på TV!
I juni hadde vi det ikke så travelt som i mai. Men vi hadde litt å gjøre. Samtidig som jeg planlagte en babyshower for en venninne her i Arendal, så planlagte Audun en sen bachelorfest for mannen hennes. Den kvelden var veldig fin for vi samlet alle sammen senere og gjorde det om til en stor fest! Ellers var juni fylt med båtturer, bursdagen min, tid med svigers og mange soldager! Vi var så brun.. Fineste fargen får man faktisk her ;-)
I juni begynte også bloggen min å gå skikkelig bra. Føler den har godt bra hele tiden. Tenker at, så lenge det går oppover så er det bra, men i juni gikk den i dobbelt så rask fart som ellers.. Og siden har jeg ikke sett meg tilbake, ikke bloggen heller ;-) En stor opptur! I juni rakk vi også å være med på beachparty her i Arendal og "you´ll never walk alone" som var en innsamlingsaksjon for kusinen til Audun i Bamble.
Juli er den beste sommermåneden for da er det tid for reising! Vi bestemte oss for å dra til Spania med mamma og de og her bodde vi i det fineste huset! Her var vi i ca 10 dager. Når vi kom hjem var vi mye med svigerfamilien min og på matmarked her i Arendal. Vi rakk også noen turer til Risør, traktorfest også hadde vi besøk av lillesøsteren min Melisa en helg.

I august var det tid for trebåtfestivalen og 40 års feiring med svigers! Tenk å være gift så lenge! Goals! :-) Selv om vi hadde mange fine sol og bade-dager her på Sørlandet så måtte vi en liten tur til syden. Denne gangen var det blanding av jobb og ferie. Ble en skikkelig romantisk og avslappende ferie selv om bloggen tok mye tid.

Siden jeg lå på latsiden med bloggen i går, skal jeg ta skikkelig tak i dag. Så nå startet jeg allerede på neste blogginnlegg. Hater å ligge bak! Skal også rekke 2 yogaøkter før vi skal til svigers å spise middag. Hva er deres søndagsplaner? :-)

snapchat: martalise

Marta Alise

Liker

Kommentarer

Elisabeth mammatil2
Wow for en drømmesommer! Vi overtok huset 15 juli.. flyttet 20 og drog på ferie 22 juli! Kaos kaos kaos.. var jo i spania.. bodde sammen med hele svigerfamilien i en relativt liten leilighet/hus, og der var det enda mer kaos! Bodde midt i en sigøynatgate men galne unger uten regler.! Ett stykke fra stranden var det også... sååå i år blir det ikke Spania igjen.. men det hadde ikke gått uansett for vi startet året med at en av oss ble arbeidsledig!!!!!! Jaja.. blir lett å spare til bryllup nå 😂 haha
martaalise
martaalise,
Ja den var fin <3 Dere kan lage sånn innsamlingsaksjon på nett ;.-) "Støtt mitt drømmebrullyp" hehe <3