Sunset at Surin Beach

Nå har vi ikke mange dager igjen og vi prøver å utnytte hvert minutt til det fulle. Ville gjerne oppdatere dere fra stranden men det var SÅ dårlig nett... Fikk bare oppdatert snap så vidt...

I dag har vi hatt en ganske fin dag. Vi trodde ikke at den kom til å bli så fin som den ble, fordi når vi kom frem på en helt ny strand (som var blitt anbefalt av en av dere), så så den helt falle ferdig og stygg ut. Men vi gikk feil retning på stranden.. Så vi brukte en time på å spørre oss frem om hvor denne beach klubben og det fine vannet var, og til slutt fant vi det. Heldigvis, for ellers hadde vi ikke hatt det så herlig som det vi har hatt!

Vi la oss på "solsenger" eller madrasser helt nede med vannet, altså HELT nede med vannet. Og det blåste så utrolig mye vind at man nesten ikke svettet - det var så deilig! Er det noe vi har gjort mye denne ferien, så er det å svette! Noe annet som var veldig morsomt med denne stranden var at det var sinnsykt store bølger! Jeg og Audun var uti i 2 timer i strekk uten å gå opp. Eneste vi gjorde var å hoppe oppå og gjennom bølgene som to små barn. Vi lo oss ihjel og hadde det så gøy! Det ble noen liter saltvann i kroppen og øyne følte jeg, men det gikk over. Men bare så dere vet det; vannet her nede er super salt! Svir som bare det i øynene!
Jeg kjøpte en veldig søt fotlenke av en selger på stranden. Så sykt skjønn! Også ble det noen coconuts og øl! Jeg elsker når de har servering på stranden! Ingenting er bedre når man ligger å sole seg og ha ett par kalde. Herregud så lat man blir når man er på ferie..

Vi så solen gå ned på stranden og planen var egentlig å dra hjem til Patong som ligger 20 min unna. Men så begynte beach klubben å rigge til uteservering og restauranten begynte å fylle seg opp og det så så utrolig koselig ut. Så da ble vi værende og fikk ett bord helt ytterst - beste bordet! Vi spiste thaimat og var veldig fornøyd med valget vårt. Vi var ikke akkurat i den beste formen, (skulle helst tatt en dusj og freshet meg opp), men mange kom direkte fra stranden og det var litt ekstra romantisk å spise middag der enn på en vanlig restaurant som vi egentlig hadde planlagt midt i byen. Ekstra fint ble det når det ble mørkt også..

Middag under palmene er ikke noe vi gjør hver dag altså. Dette stedet kan virkelig anbefales! Deilig vind, billig drikke og mat, god stemning, middag på stranden og god mat - alt man kan ønske seg for en kjekk og koselig kveld i Thailand.

Jeg setter så utrolig pris på dere som har gitt oss så mange gode tips! Det er deres tips som har slått best an mtp alt vi har opplevd her nede. Jeg håper dere kan legge igjen en kommentar her om dere har noe vi MÅ få med oss før vi reiser, også skal vi se om vi rekker det!

Nå er klokken 4 på natten her borte og jeg MÅ legge meg altså 😰 Håper dere har en nydelig påske! 🐔 Blogges igjen i morgen tidlig, tidlig