Summer 2016 - oppsummering

Denne sommeren har vært en eneste stor opptur! Vi har reist litt, vært mye hjemme, kost oss med familie og hatt mange kjærestekvelder på sofaen og late dager på stranden. Egentlig startet vår sommer tidlig i mai men siden det ikke er en sommermåned så oppsummerer jeg juni-august! Her er høydepunktene;

juni

Juni er min måned og i år fylte jeg 24 år! Denne dagen feiret vi hjemme hos mamma og de og jeg delte dagen min med stefaren min som også har bursdag 17 juni! Jeg fikk mange fine gaver men den fineste fikk jeg av Audun og familien; et nytt kamera! Juni var også en måned hvor jeg og noen jenter arrangerte Babyshower for Joy som fødte 1 måned etter. Dette hadde vi hos oss og etter det dro vi på fest sammen med gutta.

Svigers var på cruise langs kysten og dagen de var innom Bergen var vi også der. Vi kombinerte tur i sentrum med middag hos mamma. Det var ikke første gangen de møttes, men det var veldig gøy at de fikk se hvordan jeg har vokst opp og det fine huset jeg er så stolt av. I juni var vi også med i Langesund på et arrangement som var laget til kusinen til Audun som har kreft. You'll never walk alone heter det og dere kan lese mer om det HER.

I juni var vi også på uttallige strenger langs sørlandskysten. Alt fra Tvedestrand til Kristiansand - vi har vært på 10 forskjellige denne sommeren og favoritten er Tvedestrand pga den wipeout-labyrinten. Vi besøkte også Risør og var på noen båtturer med svigers. Må også legge til litt skryt; vi var på sinnssykt mange turer i juni! Noen dager hadde vi to joggeturer!

juli

Juli var helt klart den gøyeste måneden. Vi var mye med onkelbarna til Audun, vi dro til Spania med mamma og de, hadde besøk av lillesøsteren min @melisajohansen også tilbragte vi annen hver kveld på Hantho.. Shitt så gøy vi hadde det med den sklia!!

Juli var også en måned hvor vi besøkte Tvedestrand i forbindelse med Regattaen, var på matmarked her i Arendal og i Kristiansand for bading og kos. Vi deltok også på Traktorfest på Hove -noe vi aldri har gjort før! Men det var sykt artig å gjøre noe annerledes, selv om jeg ble kalt harry på bloggen etter at jeg la ut bilder - haha!

Men den beste oppturen var når vi var i Denia sammen med familien min. Vi koste oss en uke med dem også var vi 3 dager alene hvor vi kjørte rundt og gjorde mye kjekt bare jeg og Audun. Savner huset! Det var så fint og stort!

august

Vi gikk inn i august når vi forsatt var i Spania og det var veldig deilig. Er det noen som prøver å strekke på sommeren så er det oss. Vi var i fuentes de Algar som var en helt utrolig opplevelse! Å bade i naturlige fosser og bassenger var veldig spesielt og jeg er så glad vi fikk tips fra en av dere lesere!

Når vi kom hjem var det rett på Risør Trebåtfestival hvor vi var med familien til Audun, inkludert alle onkelbarna. Det var sykt koselig og vi hadde det så kjekt på konsert, marked og fine middager sammen. Denne helgen feiret vi også svigers som har vært gift i 40 år! Shitt altså! Håper jeg og Audun også kan feire 40 års dag en gang :-)

Vi ble også rastløse i august. Derfor bestemte vi oss for å dra til Danmark og besøke Legoland - noe vi har snakket om helt siden vi møttes! Det ble 3 dager i Danmark og vi besøkte Aalborg, Århus og Billund! Jeg fikk også en valgfri reise og da bestemte vi oss for å hoppe på! Alt var veldig spontant men det er bare gøy! Mallorca ble destinasjonen og her hadde vi en skikkelig avslappende uke hvor vi kun hadde en ting i fokus: oss selv og kjærligheten!

Hva var den beste oppturen din i sommer?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Følg meg på snapchat: martalise