siste dagen i mai

summer days like this....

God kveld folkens! Lite blogging fra meg i de siste dagene, men jeg har faktisk brukt tiden på leiligheten og Audun. Jeg kom til Arendal i går midt på dagen etter å tatt fly fra Bergen. Jeg ble der litt under en dag siden jeg ikke fikk billett samme dag som jeg ankom Norge. I Bergen koste jeg meg med lillesøsteren min Melisa og Chanel og kvelden ble brukt til SATC. Sykt koselig. Hun ser det for første gang, mens jeg har sett episodene 100 ganger. Men veldig stas at hun har begynt å like det også.

Neste dag stod jeg opp, pakket, stelte meg og tok flyet til Kristiansand. Derfra tok jeg buss til Arendal også kom Audun å hentet meg. Været var helt nydelig. Så med en gang jeg kom hjem, så snudde vi i døren. Tok med oss litt tilbehør og teppe også dro vi på butikken og kjøpte grillmat. Vi fant oss en liten mini strand her i Arendal og der ble vi i maaaange timer. Helt til det ble kaldt. Det samme gjorde vi i dag. Bare at i dag rakk jeg å ta meg en løpetur også besøkte jeg en venninne.

kjole her, briller SPANIA, neglelakk her

Disse bildene er fra i dag. I dag var vi på Hantho. Det ligger mellom Tvedestrand og Arendal. Sykt gøy der for de har en stor sklie som går ganske fort. Ble ikke noe bading på oss i dag for det var ikke like varmt som i går. Men vi koste oss veldig med grillmat og sladreblader fra USA som mamma tok med fra reisen vår.

I morgen tenkte jeg å ta bilder av alt jeg har kjøpt i NY også starte på en liten guide. Stor guide blir det ikke siden jeg ikke har vært der så lenge + at jeg ikke kjenner byen slik jeg kanskje burde ha gjort før jeg anbefaler noe videre. Men jeg kan forklare dere og vise dere ting vi har gjort og ett par småtips + adresse til ting jeg synes var verdt å besøke :-) Håper dere har det bra :-) I morgen begynner min bursdagsmåned! Men jeg gleder meg ikke alt for mye. Audun skal tross alt inn i løpet av noen dager...