Siste dag i paradis

Nå sitter jeg å blogger fra flytoget. Vi har hatt litt av en nedtur etter at vi landet. Jeg belaget meg på at det gikk både buss og tog tidlig om morgenen fra Oslo til Arendal, men slik er det ikke. Så nå har vi sittet på flyplassen i over to timer før vi gikk på flytoget nå. Neste er å ta tog fra Drammen til Arendal i 4 timer. Ut i fra pris og tid så lønner det seg absolutt å ta bil! Jævlig kjedelig, men men!

Fredag ble vår siste dag i Alcudia og det var litt kjipt. Vi har kost oss hver dag og kunne nok blitt der en uke til.

På slutten av dagen skulle vi ned til stranden for å ta noen bilder også kom jeg på at jeg ikke hadde minnekort i kameraet. Kom plutselig på at jeg hadde det i hånden før vi dro fra solsengene og nå hadde jeg ikke det lengre der vi stod. Vi gikk opp igjen også fant vi det ikke. Jeg hadde kastet noen ting i søppelet rett før vi dro og tenkte at da måtte minnekortet ligge i søppelet sammen med det andre. Audun nektet å høre og forsatte å lete i veskene våre. Jeg var SÅ sikker på at det lå i søppelet men han ønsket det så sterkt at det ikke skulle ligge der for da visste han hva som ventet.. Å stå å grave i søppelet til vi fant det! Haha.. Og ja, det måtte vi gjøre. Men rett før vi dro bort til søppelet stod en mann og spyttet i søppekassen. De største og lengste spyttklassene. Og vi bare så på hverandre, jeg og Audun, og tenkte "herregud"... Dette er sånn typisk episode som du ser på komiserier, haha :-) Så ja, vi måtte stå å rote i spyttet til denne mannen. Verste er at jeg aldri har sett at noen har stått sånn og AKKURAT den gangen vi skal oppi søppelet for å lete, så opplever vi det der, haha. Men for å ende det så ja, vi fant minnekortet og det lå omtrent på bunnen 😂

​Og om dere lurer om vi ble invitert på middag likevel så ble vi det :-) Eller.. Vi sneik oss inn, fant en plass også fant vi ut at vi hadde middag inkludert siste dagen også. Haha. Så vi kunne bare gått vanlig inn istedenfor å leke 007 over gulvene. 😂✌

​Nå skal jeg redigerer bilder og lage noen innlegg slik at jeg ikke trenger å stresse senere i dag. Lørdag er generelt en veldig dårlig dag i bloggverden, visste dere det? Så jeg vil ha ekstra gode innlegg i dag. Men med formen min så aner jeg ikke hvordan det blir! Vi landet tross alt i fire tiden i dag morges og jeg fikk nesten ikke sove på flyet. Håper på noe mer på toget til Arendal! Sender dere klemmer