MIN FØRSTE DAG I CANCÚN

Da er klokken blitt 1900 her i Cancún og hjemme er klokken ett på natten.. Det betyr at det er 6 timers forskjell til dere som lurer på det. Ventet egentlig en samtale fra Audun i dag, men han har sikkert ikke fått godkjent den nye nummeret mitt. Veldig kjedelig. Men men. Jeg kan ikke ta i mot fra mitt norske nr mobilnummer for det koster 20 kr i minuttet. Arg! Trenger å snakke med han. Har så lyst til å fortelle han om alt. Kanskje i morgen. Jeg håper på det. Jeg har i hvertfall hatt en skikkelig fin dag i dag og her er den bilde for bilde!
Jeg våknet 7 om morgenen og klar for å gripe dagen. Sullet litt her før jeg gikk i halv ni tiden for å spise frokost. Mmmm. Her tok jeg litt av alt. Meksikansk mat, frukt, juicer, omelett og sukkertøy. Fant meg ingen favoritt i sistnevnte men meksikansk mat var skikkelig digg. Pølser, lefser, poteter, noe gryteretter og empanada :-) Me love! Litt tidlig å spise middagsmat men jeg måtte bare prøve. Jeg har ikke frokost inkludert, så det var derfor jeg hadde en stor bonanza-frokost! For i morgen går jeg ut på gaten for å finne noe.
Etter at jeg hadde spist frokost gikk jeg opp på rommet, pakket med meg bikinien og stakk ned på stranden. Rakk å blogge innimellom der også ;-) Siden jeg ligger bak på tiden, så ligger jeg bakpå med bloggen også. Hehe. Hotellet har egen strand som er helt nydelig. Den er i strandlinjen her i Cancún og ligger så fint til! Stranden er 10 meter fra bassenget! Bare noen trappetrinn borte. Helt fantastisk. Sanden ser nesten falsk ut, for den er så hvit og fin. Og vannet.. Omg. Trodde aldri det skulle være så fint i virkeligheten, trodde det kun var redigerte bilder som lå ute på nett. Hehe. Men sånn er det ikke! Her lå jeg i mange timer...
Også stoppet en kokosmann opp. Han ville selge med en kokosnøtt og det tok jeg imot. 40 kr kostet den. Den var ikke sånn supergod.. Men den er fin å se på da, hehe :-)

Etter noen timer i skyggen ble jeg invitert til å spille volleyball! Jeg ble med i 2 runder.. Også måtte jeg i vannet. Fikk inn noen skikkelige baller, så jeg satt standarden for de neste dagene. Ikke det at jeg er sånn supergod, men nå tror de at jeg vil være med hver gang. Men er kokvarmt midt på dagen. Så orker ikke hele tiden! Fjooo.. Ble kjent med ett dansk par. Vi skal ut i kveld. Visst jeg orker.. Merker jeg er sliten allerede nå. Hehe. Turen i går ligger litt i kroppen enda. De var sykt søte og ganske god i vollyball.

Mens jeg lå der tok jeg masse bilder og en del film. Lovet Audun å lage en video av turen min. Tenkte på det selv men så er det så kjedelig når man er alene.. Var så enkelt med Audun. Hehe. Men skal filme masse også legge ut video. Da har jeg også noe å vise Audun og<3
I dag var det 35 grader i solen! Jeg fikk meg ikke til å ligge i solen før litt senere. Var så deilig å slappe av i skyggen. Men jeg fikk ofte besøk og når jeg skulle bade, så kom 3-4 stk bort til meg. Haha. Mexikanerne er et veldig vennlig og nysgjerrig folkeslag har jeg fått inntrykk av i dag. Men nysgjerrig på en god måte altså. De lurer på hvor jeg er fra, hvorfor jeg er her alene, hvorfor jeg snakker spansk, hvor jeg er fra, hvilke land jeg har vært i, og selvfølgelig: om jeg er gift. Haha. Ja, svarer jeg, men han sitter i fengsel. Også ler de fordi de tror jeg tuller. Er så morsomt hver gang. De tror jeg er gift med en mann i Norge, men de tror ikke han sitter i fengsel. Nå har jeg i hvertfall sagt det, hahaa! Så de får tro hva de vil :-)
Også flyttet jeg meg opp til bassenget! For da var jeg litt lei av den sanden. Den er fin å se på, men ikke så deilig å få den opp i rumpa. Ved bassenget fikk jeg meg en ny venn og han ville gi meg litt drinker og nachos siden jeg var alene. Et fint "plaster på såret". Haha.. Nachosene var drit gode! Og bassenget var herlig!
Jeg fikk en dritgod Piña Colada, etterfulgt av en strawberry Daquiri. Mmmm. Lovte mamma og ikke bli drita på turen. Så det holdt jeg meg til... Hehe :-) Ved bassenget ble jeg kjent med en litt eldre mann som også reiste alene. Han trodde vi var perfect match til jeg sa jeg hadde kjæreste. Haha. Høres ut som jeg har veldig draget her borte men helt ærlig tror jeg at det er fordi jeg reiser alene. En jente i 20 årene, alene i Mexico! Ja..
Også var det en matbit igjen da. Denne gangen bestilte jeg det selv altså. Club Sandwich! Det ble delt i to. Jeg spiste halvparten ved poolen og andre halve nå nettopp som middag. Litt traust å spise på rommet men på den måten fikk jeg blogget og slappet av. Og spart penger. Haha. Går jo mye penger når man spiser ute til hvert måltid. Men, nå skal jeg ned å få massasje! Spare penger jaaa... Hotellet hadde sånn tilbud så jeg slo til! Skal kose meg max denne helgen før jeg begynner å jobbe på mandag. Massasje, føtter og ansiktspleie. Gleder meg! Håper dere følger meg på snapchat: martalise - oppdaterer litt bedre der!