IM IN CANCÚN

HERREGUD! Så sjukt fint det er her! Jeg er dritfornøyd med hotellet jeg har valgt. Det heter Krystal Grand Punta Cana og her skal jeg være noen dager før jeg skal videre til Mérida. Her i Cancún skal jeg bare kose meg og ha skikkelig ferie <3

Jeg kom hjem i natt og rundt midnatt la jeg meg. Rakk bare å hoppe i dusjen og se litt tv før jeg sluknet. Våknet klokken 0700 lokaltid og da var jeg klar for å ta dagen fatt! Jeg har pakket litt ut, besvart mail, vært en rundttur på hotellet og spist deilig frokost. Froksten tok jeg også bilder av. Det var en ordentlig meksikansk frokost <3 Mmmm! Visste ikke at jeg ville like meksikansk så godt! Også er det servicen da. Alle er så service-innstilt! Skjønne meksikanere <3

Her skal jeg ligge å kose meg i dag! Må bare bli ferdig med dette blogginnlegget også skal jeg rett ut! Har også skaffet meg et sånn internasjonalt nr mens jeg er her, og planen var at Audun skulle ringe etterpå. Men vet ikke om han får det godkjent da.. Vi får se! Åh! Kunne så gjerne ønske at Audun fikk sett dette fine paradiset <3

- Cancún -

Jeg elsker at hotellet har egen strand <3 må nok ned dit for å sjekke ut også! Klokken 1700 er det volleyball på stranden. Tror jeg skal hive meg med. Men så har jeg jo akkurat ordnet neglene da.. Jeg ser det an. Det er litt rart å være her alene. Når jeg skulle bestille frokost så spurte hun to ganger om jeg var singel. Altså, ikke sånn singel som i forhold. Men at det ikke kom flere på bordet mitt. Hehe. Og i går når jeg kom frem til Cancun, hadde gått forbi først passkontroll også tollerne, kom en eldre dame bort til meg og lurte på hvor jeg skulle. Hun synes jeg så så ung ut og hvorfor jeg reiste alene. Hun bare "que jovencita" - "så ung". Hun sa det sikkert 10 ganger! Hun viste meg veien til der sjåføren min stod.
I dag har jeg tre mål for dagen; bli brun, se en krokodille og ta bilder :-) Haha! Håper dere følger meg på snap! Siden jeg er alene på tur så er jeg meget flink til å oppdatere. Mobilen blir liksom min venninne på tur den, heeeeeeeeee <3