æææææææææææææh!

God morgen fra Denia! Akkurat nå har vi stått opp og ligger i sengen og koser oss med utsikten. Det er så fint her og vi er så heldige med været. Jeg klarte selvfølgelig å "glemme" bloggen i går og det banker jeg meg selv opp for i dag. Utsatte det og utsatte det, helt til kom til et punkt i løpet av dagen hvor noe ble gjort hele tiden. Tenkte at jeg da kunne komme med ett natta-innlegg, men når jeg gikk å la meg - så stupte jeg i seng. Jeg var såååå trøtt! Så da tenkte jeg at det var lurt å stå opp litt tidlig i dag slik at jeg kunne rekke bloggen. Stakkars fine bloggen som blir ditchet til fordel for sol og varme, føler jeg er utro - haha!
Men jeg kan fortelle dere litt om gårsdagen. Vi stod opp til det været og de andre var skikkelig keen på joggetur. Jeg kan ikke si at jeg jublet over den ideén men jeg ble med. Vi jogget ned til stranden også satt vi der litt før vi dro hjem igjen. På vei hjem plukket vi blomster langs veiene og tok masse bilder. Tok sin tid men vi hadde det veldig kjekt. Det er så deilig å gå i denne varmen! Jeg trodde aldri at vi skulle være så heldige med været.

Når vi kom tilbake fra tur, hadde svigers disket opp med deilig frokost! Mmmm! Så da satt vi i solen og spiste frukt vi hadde kjøpt på markedet, ristede skiver og ferskpresset juice! Så heldig!

Resten av soldagen lå vi å slappe av med bassenget og slikket sol som bare det. Jeg har blitt så brent! Men jeg er ikke rød da, heldigvis! Litt ut på dagen reiste vi inn til sentrum og der gikk vi opp en borg som ligger ovenfor Denia-by. Jeg hadde nok aldri dratt dit selv siden slike ting ikke interesserer meg, men vi hadde det veldig kjekt og jeg er glad jeg ble med. Utsikten var veldig fin når vi kom opp.
Det var så mange koselige gater på vei opp dit. Knipset bilder som bare det!
Nå skal vi gjøre oss klare og komme oss til Torrevieja. Vi skal innom Althea også! Gleder meg. Jeg elsker å dra på utflukt :-) Har noen av dere vært i en av de byene? Avgang fra huset er 10.00 og jeg må rekke å dusje, vaske håret mitt, kle på meg og spise noe - på en halvtime! Ahh! Men jeg ønsker dere en supertirsdag! Hører det er nydelig vær hjemme også! Kos dere masse :-)

Følg meg gjerne på snapchat: martalise